2010. június 6., vasárnap

Foci VB, HD TV

Hát igen, ennek is eljött az ideje. Ennek is eljött az ideje. A foci VB. Két éve az Európa bajnokságot néztem, akkor azt hittem enyém a világ, minden a lehető legnagyobb rendben. Azóta sokat tanultam és okultam. Most nem ugyanaz lesz, mint akkor. Nem lesznek kemény ütközetek a TV előtt, meccs előtt, után és közben :) Bár ki tudja, gondolkodjunk pozitívan! :-D
Lesznek viszont ugyanúgy meccsnézések. Megyünk körbe a baráti körben, megyünk térre sok szurkoló közé. Már várom :)

Azért, hogy nálam is lehessen nézni a meccseket, HD minőségben beszereztem egy beltéri antennát és egy HD TV dekódert. Valami még nem stimmel, mert az ok, hogy gyengébb a jel és tetőantennára találták ki a magyar földfelszíni sugárzást - ami külön megér egy misét, mert ez egy baromság - de a belvárosban 40 KW-os jelet még kellene fogni. Antenna ablakban és jelerősség 0%. Na, ez az, ami nem stimmel. Azt mondom 50%, az rendben van - az sincs persze -, de a 0% az valami hibát feltételez. Még mélyebben nem néztem utána, de ha megoldom, akkor lesz 7 adó "ingyen", továbbiakra pedig viszonylag kedvezményesen elő lehet fizetni. Már, ha érdekelne, de ezt az antennást megoldást is azért preferálom, mert nem vagyok hajlandó digitális adásért 5.000 forintot fizetni, csak, hogy legyen 70 olyan csatornám amit nem nézek. Itt meg meglenne az általános hírek, fontosabb sportesemények stb. Ennyi kell, nem több.

Visszatérve a VB-re: hajrá Spanyolok! Hajrá Hollandok! És hajrá Angolok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése