2011. április 17., vasárnap

A Muzslára felmenni...

Az az igazi kihívás!
Régen túráztam, de pénteken munkaügyben voltam egy cégnél, ahol régi ismerős, haver van ott, és szólt, hogy csatlakozzak, ha van kedvem. Gépet amúgy sem akartam látni, legalább szombaton, biciklizni akartam, de a túra és a hegyek elcsábított! 25 kilométer, mi az nekem... Na jó, túra után átértékeltem. Nagyon jól esett. Régi önmagamhoz képest volt erőlködés, de kellemes és pihentető volt sokszor a túra. Sokszor meg olyan embert próbáló, hogy csak na. A 25,9 km-en belül volt 803 méter szintkülönbség, benne két embert próbáló emelkedővel, és sok másikkal. Jó volt feltöltődni a természet energiájával, barátokkal lenni, didergősen elindulni, majd jól kiemelgedni, később a napsütésben túrázni és jól kimerülni


A kép a www.matraberc.hu-ról jött.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése