2010. február 15., hétfő

Kütyük

Félelmetes, hogy mennyire le tud kötni embereket egy-egy kütyü. Ez alól én sem vagyok kivétel.
Eddig az okostelefonoktól írtóztam, mert telefonálása nem annyira lehetett használni őket, sokszor összeomlottak, újraindultak, megálltak. Az áruk arany, a szoftver zárt. Ezért vártam az Android-ot. Meg egy jó telefont. Végül találtam egy kompromisszumos készüléket.
Most örömködöm a telefonomnak, tud mindenhogy kommunikálni, megmondja a GPS és Google Maps, hogy hol vagyok. Bármelyik hálózatba be tudok lépni. Látom mindenhol az e-maileket.
Erre elkezdtem gondolkodni, hogy most a fenébe, ezek szerint már mindenhol lehet dolgozni...
Meg mindenhova befurakodik a Facebook, a Gmail, az e-mail, skype, twitter, stb. És ez valahol borzasztó is egyben.
De hiszek a választás szabadságában és a józan eszemben.
Nem tagadom: jól jön, hogy nem kell a laptopot elővenni egy találkozó időpontjának megtekintéséhez, tudok telefonról időpontot módosítani ami megjelenhet céges és vállalati naptárban, Google Calendarban stb. Ettől függetlenül elhatároztam: amikor nem kell, nem nézem meg és nem szinkronizálom az alkalmazásokat, adatokat. Kíváncsian várom, hogy mennyire sikerül ez az elhatározás. Erőteljesen dolgozom az ügyön, hogy így legyen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése