2011. március 17., csütörtök

Köszönet

Ma délután és este folyamán sokszor kaptam köszönetet. Elmondták, hogy lehet rám számítani és megbízható vagyok. Idézve: "mindig itt vagy, és lehet rád számítani, hogy jössz, ha szükség van rád". Jól esett, mert őszintén mondták és nem túllihegve.
Jó érzés és visszajelzés, ha az embernek ezt mondják. Mindenkinek szüksége van néha visszajelzésekre. Nagyon örültem és ezért is posztolom ki, mert különben csak céltalan önreklám lenne, talán annak is tűnik. Viszont annyira jól esett, hogy el kell mondanom és ki kell írnom magamból, mert mostanában különösen jól esik, ha ilyet hallok. Hála Istennek, én is hasonlókat mondhatok a hozzám közel álló barátaimról.
Ez az eset most éppen munka volt, az oktatáshoz kapcsolódó, de ugyanolyan jól esett, mintha csak magán dolog után mondták volna. Azért is, mert nem csak ehhez a munkához kapcsolódóan mondták, hanem általánosságban jegyezték meg. Én is köszönöm, Ildi. Jól esett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése