2011. december 18., vasárnap

San Francisco - Day 0.

Na, csak legyen valami, egyelore ekezetek nelkul, aztan egyszer az is lesz :)
Szoval a repulout es megerkezes. A repulout az a szokasos, ami 4 oran felul van: szetulod magad, orulsz, ha aludni birsz, megnezel egy filmet, olvasol, de komas leszel. A mellettem ulo srac viszont tovabblepett, magasabb szinten lehet, mert eves kozben elaludt a repulon :)
A belepes az USA-ba ket tanulsaggal szolgalt. Az egyik, hogy szervezni tudnak: kint volt a nevem, mivel atszalltam, Chicago - San Francisco viszonylaton, es nem akartak, hogy lekessem, ezert adtak egy specko kartyat, amit sasoltak a munkatarsak ott, es mindig iranyitottak, kikerultem a nagy sort, kaptam gyorsitott belepest.
A masik viszont a klasszik, hatalommanias, sarkos, igazi f@sz amerikai burokrata, CDP Officer Divila. 50es hataror, aki teljesen hulye volt. Egy igazi jerk, hogy stilusos maradjak. Alig birta kezelni a beleptetorendszert, 2x adtam ujjlenyomatot, arckepet, stb. Igazsagtalan lennek, ha azt mondanam, hogy mindegyik officer ilyen volt, de volt par nem okos arcu, hogy finom legyek. A mellettem levo sor meg ment, az a pasas tudta a dolgat. Van akit elhulyit a rendszer. Vegul sikerult belepnem, megmondtam neki, hogy akkor most en atmegzek masik sorba. Azt nem lehet. Mondom, akkor lekesem a gepem, ami nekem nem jo, atmegyek kesz. A nevet is ezert neztem meg, panaszt tudjak tenni, aztan kohogje ki a masik jaratot. Vegul elintezte a beleptetest plusz munkaval, de mondta ezt nem mindenkinek teszi meg... de kedves, hogz elvegzi a munkajat... ami elront, es hajlando segiteni. Magyar onkormanyzatosnak elmenne... Na, mindegy, mert vegul bent voltam, es ezen felul mindenki segitokesz volt. Az USAban tenyleg a vasarlo a kiraly. Murphy jott persze: a gepert kar volt szaladni. Ugyanis a csomagot, mivel itt leptem be az USAba, fel kellett venni, customs - van-e nalam hus, drog, fegyver stb - persze nincs, reclaim the baggage, azaz ujra leadom. Ezert szaladok, es, mert a ket terminal kozott is vasut van, oda  is futas, azt elerem, leszalok, pont boarding kezdete utan erek oda... azaz ernek, mert masszivan kesnek, vegul 20-25 perc kesessel elindulunk. A kapitany "megnyugtat", hogy amennyire biztonsagos, kihasznalja a hatszelet es a maximum sebesseget. En imadom a repulest, de itt azert - a szarny mellett ulve - elgondolkodok azon, hogy biztosan kell-e sietni, mert a gep ugy raz, hogy inkabb a nalam levo Palya Bea konyvbe mellyedek el. Amikor en rancolom a szemoldokom, akkor annak azert oka szokott lenni... Viszont tenyleg biztonsagosan megerkeztunk.
Kriszti ott vart mart, es most jottem ra, miert is olyan jo, ha hosszu ut utan ott varnak. Velem meg soha nem volt ilyen, valahogy mindig egyedul erkeztem nagy utrol, es vagy pont nem volt parom, vagy eppen olyan keso volt, hogy senkinek nem szoltam. Viszont jo volt latni hugit :) At is adtam anyukaja ajandekat, vigyorgott, es boldog volt, jo volt latni. Repuloter utan elmentunk egy kis setakocsikazasra, megneztem a kornyeket, atmentunk a Golden Gate hidon, majd elmentunk a szallasra. A cuccokat leraktam es megvolt az elso sorozes is USAban, Pilsnerrel :)

A tobbi majd kesobb.
ui.: Annyi, hogy megis hozni kellett volna regebbi laptopot, mert este lenne idom irni, es megis kenyelmesebb lenne magyar ekezettel.... meg igy a kepek biztonsagi mentese is maceras... de majd irok meg (remelem :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése