2013. november 2., szombat

Erőd a szív körül

Ha sok vagy, valóban erőd épülhet a másik szíve köré. Jól megírta ennek - is - a szövegét Sting. Lehet régen azt várták, ami most van, csak akkor jól esett volna, most pedig kényelmetlen. Nincs mit tenni, le kell bontani a falakat! Nem kell görcsölni, csak élni, és leomlanak azok maguktól. Csak így lehet lebontani. Egyik fél bontani kezdi, a másik meg hagyja... nem fél, hogy fejbe verik a bontott téglával :) Vicceskedés nélkül: tanulságos zene, és szöveg. Egy kis "előjátékkal" :) jó kis sztori.



(A dalszöveget Nagy Gergely fordította, aki a Brand New Site-ot is alapította, és aki befogadta az én fordításaimat is annó.)
Egy fallal övezett város romjai alatt
Omladozó tornyok sárga fényben ragyognak
Nincs fehér lobogó, nincsen könyörgõ sírás
Az ostromágyúk egész éjjel dübörögtek
Egy napba telt felépíteni a várost
Az utcáin sétálgattunk már délután
Ahogy visszatértem a mezõkre melyeket ismerek
Felfedeztem a falakat, amiket még én raktam le egyszer
Félelmemben meg kellett álljak az úton
Sétálva a saját aknáim felett

És ha megépítettem ezt az erõdöt a szíved körül
Bekerítve téged árkokkal és drótkerítéssel
Utána hadd építsek egy hidat
Mivel a szakadékot nem tudom feltölteni
És engedd, hogy felgyúljon az oromzat

Akkor elindultam, hogy megvívjak néhány csatát
Ami a fejemben született
Távol oly sok-sok éven át
Valószínûleg már azt hitted vagy kívántad, hogy halott legyek
Mialatt minden hadsereg alszik
A rongyos zászló alatt, amit még együtt készítettünk
Félelmemben meg kellett álljak az úton
Sétálva a saját aknáim felett

És ha megépítettem ezt az erõdöt a szíved körül
Bekerítve téged árkokkal és drótkerítéssel
Utána hadd építsek egy hidat
Mivel a szakadékot nem tudom feltölteni
És engedd, hogy felgyúljon az oromzat

Ez a börtön mostanra az otthonoddá vált
Egy ítélet, melyre úgy tûnik felkészültél
Egy napba telt felépíteni a várost
Az utcáin sétálgattunk már délután
Ahogy visszatértem a vidékre melyet ismerek
Felfedeztem a mezõket, melyeken még én játszottam egyszer
Félelmemben meg kellett álljak az úton
Sétálva a saját aknáim felett

És ha megépítettem ezt az erõdöt a szíved körül
Bekerítve téged árkokkal és drótkerítéssel
Utána hadd építsek egy hidat
Mivel a szakadékot nem tudom feltölteni
És engedd, hogy felgyúljon az oromzat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése