2009. július 8., szerda

Balaton, Sound, Decathlon

Hát igen, eljött ez is. Közeledik a BalatonSound. Sőt, itt van. Annyira, hogy holnap el is kezdődik. Én csak szombaton megyek le, de már átnéztem a cuccokat. Rövid leltár: utazós fogkefe, külön tusfürdő, papucs, polifóm, hálózsák, mind megvan. Sátor... hoppá. Basszus. Az jó régen lehetett, hogy sátorban aludtam. A szigeten, de nem ma volt. És nem is tavaly. Sátor mínuszos. Akkor azt be kell szerezni. Hova megy az ember először. Hát igen, vagy Mountex vagy Overland vagy Decathlon. Mivel most low-budget projekt van és nyár, gondoltam ezt olcsóból megúszom. Elmentem tehát a Decathlonba egy jó ár-érték arányos sátorért, amit itthon tavasszal és nyáron nyugodtan lehet használni, gyorsan kinyitható, összecsukható. Ez tényleg olcsó is volt. De ami egy nőnek a cipő- és táskabolt, az nekem az IKEA és Decathlon. Vagy bármilyen sport- és/vagy túrabolt. A műszaki boltokra teszek magasról, ott tudom mit akarok, bemegyek, megveszem, esetleg kicsit nézelődök, de mire a vásárlásig eljutok, addigra kész tervem van. De a sportbolt.... Na, az más. Simán elvoltam 1,5 órát a szaküzletben. Közben eszembe jutott, hogy új úszót akartam venni. Hopp, ott egy leárazott rövidnadrág. Nézd már, van akciós napszemüveg bringázáshoz és futáshoz, UV-szűrő stb. Ez is kell. Hű, ott egy új sátorvas készlet, alu, stabil, de könnyebb, mint az acél, meg kell venni, persze. Végül nagy nehezen - pár másik termékkel pluszban még - sikerült elhagynom az áruházat. Bementem egy 8.000 forintos sátorért, kijöttem 23.000 forintnyi fogyasztással. Veszélyes nekem ilyen helyre bemenni.
És akkor még nem beszéltem a BalatonSoundról. A pénteket és a Kraftwerket nagyon sajnálom... de nem tudok lemenni. Szombat, hát igen, ahogy lehet, megyek le. Ébradés függvénye. Pénteken már mindent összepakolok, szombaton csak reggeli tisztálkodás után felkapom a cuccokat és megyek is. Aztán vasárnap bepörgünk kemény. Röyksopp, Moby. Hm, kell ennél több? Persze, a tavalyi Massive Attack. Vagy egy új kedvenc a Bonobo. Trentemöller. Thievery Corporation. De ne legyünk telhetetlenek. Örüljünk Moby mesternek és a többi valóban világszínvonalú elektronikus irányzatot képviselő előadónak. Sok ismerős, haver, barát is lent lesz, várom már nagyon ezt a hétvégét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése