2010. március 21., vasárnap

Itt a tavasz, itt van újra...

Kicsit átköltöttem híres költőnk sorait, de néha kell lépni egy váratlant, nem igaz? Persze lehetne lépni mást is, de most erre futja a kedvemből és az erőmből is. A többi váratlan lépés később jön.
Örülök a tavasznak, hogy megérkezett, még, ha vissza is vonul pár napra. Jobb a kedve mindenkinek, úgy látom, végre ki tudunk ülni a terekre, tudunk beszélgetni a napfényben és nem kell végre három réteg ruhát húzni a futáshoz, mint télen. Szeretem a tavaszt, na! :-) Remélem legalább olyan jó lesz, mint tavaly és tavalyelőtt volt. Vagyis annál jobb, de legalább annyi boldogság talál meg. Jól esne. Akár megérdemeltem, akár nem. Persze úgy érzem megérdemeltem. Tanulságnak elég volt az elmúlt időszak, az elmúlt fél év.


A fotót a Flickeren találtam, jogok stb. a készítőnél. Linkelés helyett ide tettem, hogy később is meglegyen. A készítő ügyes volt, valljuk meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése