2013. október 3., csütörtök

Időkerék

Szívesen visszaforgatná az ember. Én egészen januárig. Nem is, tavaly novemberig. Bár akkor nem tudtam volna másként reagálni dolgokra, de egy próbát megérne. Talán más is máshogy alakítaná a sorsát. Nem szabad beleragadni a múltba, de át kell nézni, hogy tanulság legyen belőle, különben hiába történtek meg a dolgok. És nem az élet rendjéhez való, hogy az idő visszafele forogjon, és aki visszaforgatja, az ragad a múltba. Ezért kell a "mostban" tenni azért, hogy ami működött, és szép volt, az megmaradjon, valami kialakuljon, ha még akarja az ember. A hibákat pedig ki kell javítani, a jövőért.

Akárhogy is, az április és május az a két hónap ebből az évből, amire legszívesebben visszagondolok és vágyom az érzésekre, amit adtam és kaptam. Vágyom az akkori szeretkezésekre a NŐvel, az érzésre, ahogyan együtt voltam azzal akibe nagyon beleszerettem, és öleltük egymást, szeretkezés közben, és utána is. Az az érzés nagyon jó volt. Nem csak a nagyon jó, és élvezetes szex miatt, hanem azért azt öleltem akit szerettem.

Nem visszasírom a régi dolgokat, én valóban most akarom megélni a dolgokat, és előre menni, de nem temetem el ami jó volt, és ez olyan emlék, ami mindig mosolyt csal az arcomra, és elfog a boldogság, ha erre az emlékre gondolok. Remélem az érintett személy is így érez, mikor ezt olvassa - előbb vagy utóbb fogja :) - és amikor erre az emlékre gondol.

Szóval, az időt nem, de az érzést azt visszafordítanám, ahogy az Aqua is az Idő kerekét.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése