2009. május 21., csütörtök

Megvan a bicaj!

Még nincs itthon, de már készítem a terepet az uraságnak.
A választásom Karesz barátom segítségével egy Trek bringára esett. A 7200-ra egészen pontosan.
Stabil, minőségi alkatrészekből álló, állítható teleszkópos, minden jóval felszerelt 20-as vázú bringa, ahogyan megmutatták, beleszerettem.  Hétfőn jön a nagykerből és kedden át is veszem, kiegészítve lámpával, sárhányóval, meg mindennel, ami kell rá, hogy a városban és kiránduláson is jó szolgálatot tegyen. Eszembe jutott, hogy amíg jártam le Kecskemétre rokonokhoz, addig mennyit bringáztam ott. Mindenhova szinte csak azzal lehetett és volt érdemes közlekedni. Nem tudom ma mi ott a helyzet, de akkoriban biztos nem volt kilométerhiányom. Végre, megyek majd kerekezni, túrázni, fagyit nyalni és fröccsöt inni biciklivel :-) Örömöt hozott a hetembe ez a beruházás. De tényleg.
A bringa teljes leírása itt található meg, a bolt honalpján, ahol a bringát vettem. Megbízható cég, itt is reklámozom őket, ezzel, bár nem direktben :-)
Azért mellékelek egy képet azok kedvéért akik nem kattintanak, meg azért is, mert jól esik kirakni a képét :-) Íme!


2 megjegyzés:

  1. Nagyon pöpec, gratulálok :)

    VálaszTörlés
  2. Apám, majdnem pont ilyenem van, csak 7100 FX :) Kicsit régebbi modell, de kiköpött mása! Nagyon kifinomult ízlésed van. Szerintem jól fogunk mutatni együtt, csak el ne mosson minket az eső :)

    VálaszTörlés