2009. május 7., csütörtök

Vannak érdekes szituációk és emberek

Ez a mai a rövid postok napja. Szerencsére nem velem történt meg, de hallottam egy olyan sztorit, párkapcsolatból, ami igazi horror. Én ledózeroltam volna a srácot a csaj helyében. Érdekes ez: van ahol az egyik fél mindent odaadna a másikért, a másik meg nem és kihasználja, megcsalja a másikat. Aztán van olyan, ahol bizony mind a két fél szeretné, hogy együtt legyenek és mégsem megy.
Ami bizakodásra ad okot, hogy látok olyan kapcsolatokat is, ahol mind a két fél jól érzi magát, akarják a kapcsolatot és működik is.
Ezt a számot pedig küldöm mindazoknak akik így éreznek, mint amiről a dal szól. Kihangsúlyoznám, az első versszak rám nem igaz, azaz nem volt "elsőre felszedés", sőt, a második még úgy sem, én soha nem tagadtam meg azokat akikkel valamiikor is együtt. voltam Valami oka volt, hogy együtt voltam a másikkal. Minek megalázni a másikat, hogy csak úgy elsétálunk mellette. De szépnek találom ezt a számot, a maga kis egyszerűségével együtt is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése