2014. március 23., vasárnap

Belső mosoly

Hát ez nagyon igaz tud lenni.



Egy, két, há', négy
Igen, igen, igen, igen
Igen, igen, igen, igen
Igen, igen, igen, igen
Oh igen
Adtál nekem szerelem félét
És olyan hamar befogadtál
A semmiből hoztad elő az érzéseim
Térj vissza délbe
Csak találkozz velem, készen állok
Hogy megmutassam magam neked



Szóval, ha elvesztem a türelemem
Meg kell próbálnod megérteni
(Próbáld megérteni)
Ha elvesztem a türelmem



Mert érzéseket keltesz bennem
Vad érzelmeket keltesz bennem
Megérinted a belső mosolyom
Feldobod a hangulatom
Szóval gyerünk, rendelkezz és szabadíts fel

Úgy váltod valóra a álmaim,
ahogy a csókjaid szomorúvá tesznek
Megtaláltad a folyóm, akkor
most el fogsz menekülni?
De babám, én készen állok
Beléd esek

Szóval, ha elvesztem a türelemem
Meg kell próbálnod megérteni
(Próbáld megérteni)
Ha elvesztem a türelmem

Mert érzéseket keltesz,
mert megvadítasz,
megérinted a belső mosolyom
Feldobod a hangulatom
Szóval gyerünk, rendelkezz és szabadíts fel

Szabadíts fel,
oh, oh, oh,
oh, oh, oh,
oh, igen


Mert érzéseket keltesz,
mert megvadítasz,
megérinted a belső mosolyom
Feldobod a hangulatom
Szóval gyerünk, rendelkezz

Érintsd meg a belső mosolyom
Gyerünk kapd el a belső mosolyom
Mosolyom, mosolyom, igen, igen

Néha egyedül kell lennem
Néha szükségem van arra, hogy hívj
Néha úgy feldobsz
Néha meg kell kérdeznem magamtól miért

Néha egyedül kell lennem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése