2013. szeptember 10., kedd

Egy dal

Úgy tűnik négy évente ez a dal mindig sorra kerül.


A legnagyobb karmikus dolog az, hogy miután elküldtem annak, akinek szól, mentem vissza irodába, és pont szembe jött egy P.Mobil pólós ember, és ez csak azért történt meg, mert nem jött a nekem megfelelő troli. Ez egy jel :)

A tíz év mondjuk nem stimmel, de minden egyéb igen. Furcsa, hogy bármi történik még mindig ezt érzem. Egy kicsit el kellene vonulni a világtól. Ezért is megyek heti öt alkalommal most konditerembe, mert ott kikapcsolódok. Vannak körülöttem, de ők most csak "díszletek". Magamban edzek, letolom az adagjaimat - amit amúgy is akarok -, meg egy kicsit, hogy szenvedjek, és utána csak élvezem a szaunát. Aztán hazamegyek. Kondis estéken remete vagyok most.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése