2013. szeptember 8., vasárnap

Őrület



Őrület, őrület, őrület
Én.... Én nem tudom kiverni a fejemből ezeket az emlékeket.
És egy őrület kezd kialakulni bennem, mmm

És én... Én olyan keményen próbálkoztam elengedni Téged
De valamilyen őrület egyben elnyel engem, igen.

Végül megláttam a fényt
És... végül felismertem
hogy mit jelentesz....
És most tudnom kell, hogy ez igaz szerelem-e
vagy csak egy őrület, ami miatt körbe forgat minket, mmm

És mikor visszatekintek az összes őrült vitánkra,
Mintha csak egy őrület venne át az irányítást, igen.

Végül megláttam a fényt
És... végül felismertem mire van szükséged

Őrület, őrület

És most, hogy láttam a véget
(láttam a véget)
És..... Én várom, hogy Te is törődj ezzel
(várom, hogy Te is törődj ezzel)

És én... végül megláttam a fényt,
(végül megláttam a fényt)
És... végül felismertem,
(felismertem)

HOGY SZERETNEM KELL, HOGY SZERETNEM KELL

Fogj el,
Higgy az álmodban,
Gyere, és ments meg.
Igen, tudom, nem tudok továbblépni
Babám, Te olyan makacs vagy
A szerelmünk......

Örület, örület, őrület, őrület...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése