2013. szeptember 8., vasárnap

Nagy igazság

"Az “Igazi” sem létezik. Nincsen. Sehol nem él valahol egy nő vagy egy férfi, aki az igazi, s akit csak meg kell találni. De aki szerencsés, élete során találkozhat két-három olyan emberrel, akiből lehetne "igazi". De ehhez nagyon sok türelem, lemondás, megértés, háttérben maradás szükséges, ám végül kialakulhat egy olyan viszony, melyben a másik már nélkülözhetetlenül belecsiszolódott, vagyis igazivá vált."

Én már csak tudom. Én már találkoztam három ilyen emberrel. Három csodálatos nővel, akik persze nem tökéletesek, de nem is azt vártam. Én sem vagyok az, de még mennyire nem. Az időzítés nem mindig volt megfelelő, és bizony kell a megfelelő lelkiállapot, múlt feldolgozása mind a két féltől. És ettől még lehet ám, hogy dolgozni kell rajta. Nem megy csak úgy magától. Mindig van egy fél, akinek oda kell tennie magát és átsegíteni a másikat, a kisebb dolgokon. Ezt nagyon szépen írja le a fenti idézet. És bizony, ezt később is meg kell tenni, ha úgy adódik a helyzet. Van amikor küzdesz a másikért, mikor távolodik. Ez a "aki szeret az elenged" és "aki szeret az küzd a másikért" ellentmondása, pedig mind a kettő igaz. Az egyensúlyt kell nagyon jól eltalálni. De nem küzdeni azért, nem lemondani a másikért, az baj. Néha nekem is nagyon nehéz háttérbe szorítanom bizonyos érzéseket, nem is mindig sikerül, de ilyenkor jön a másik, és együtt meg tudjuk oldani.

A három nő közül egyik sem a párom már. Azonban senki sem hibás, senki sem akarta a szakítással megbántani a másikat, egyszerűen van olyan helyzet, amikor nem tud az ember máshogy cselekedni. Volt akinél én nem tudtam újra érezni az érzést, mikor a másik rájött ki a fontos, de sajnos az az igazság, hogy nem tettem érte eleget, akkor úgy érzem. Talán, mert nem voltam felkészülve még akkor arra, hogy bizonyos dolgokon túl tudjam tenni magam. Volt ez fordítva is, és volt, ami csak elmúlt, de közben megmásztunk egy "hegyet" és sok minden rendeződött a lány életében. Van ez így. Erre is büszkének kell lenni, hogy ki tudtunk állni a másikért. És nem volt más választásom, mint ott lenni és küzdeni a többinél is, és segíteni neki. Különben milyen férfi lennék?

Azért van egy humoros momentuma a dolognak. A három lányzót úgy hívták, hogy Virág,Viktória, Virág. Úgy tűnik nekem a V betűhöz van kötve a sorsom :)

1 megjegyzés:

  1. Aki a többi részét is meg szeretné tekinteni az idézet eredetijének, annak itt a link:
    http://dudus.hu/wp/popper-peter-7-undok-megjegyzes-a-szerelem-kinjairol/

    VálaszTörlés