2009. április 11., szombat

Lenny, húsvét, szerelemes dalok

V. rakta be ma az első számot, amiről nekem eszembe jutott, milyen régen is hallgattam Lenny Kravitz albumot, meg úgy egyáltalán számokat. Nem tudom V. miért rakta be, bár előtte Tori Amos szólt, amit én szeretek, de ő a felra mászik tőle. A lényeg a zene. Nagyon jó kis számai vannak Lennynek, a lassúak is megállják a helyüket.

Itt az én Lenny-lassú TOP3+1 listám:








A +1 a Believe in Me. Hogy miért? Mert ez a szövegével is kitűnik számomra. Hinned kell magadban. Hinned kell a másikban. 
Hinned kell a kapcsolatban. Hinned kell, át kell adni magad neki. Mindig úgy kell tenned, mintha nem lett volna még 
korábban senki, aki fájdalmat okozott vagy akinek te okoztál csalódást. Meg kell élni a pillanatokat!
Miért így? Mert csak így éled a kapcsolatod kétségek nélkül, így leszel felszabadult. Igazán boldog pedig csak 
felszabadultan lehetsz.

Frisstés:
Én is pont ilyen vagyok: Éreznem kell, hogy hisznek bennem, én 
sem tudok örökké bizonyítani és kell a visszajelzés. És nekem is 
hinnem kell a másikban. Én minden  kapcsolatba úgy mentem bele, 
még az újrakezdésekbe is, hogy ez egy új kapcsolat. Vannak tanulságok, persze.
De ha állandóan filózok(nék), akkor az megbénít(ana). Jó lett volna az előző gondolattal
lezárni, de úgy éreztem ki kell tenni ide ezt is, el kell modanom, le kell írnom. A másik stílusosabb,
ez meg emberibb. Én már mindent kimondok, mert az elfojtás csak problémákat szül. Ezt súlyos 
leckék árán tanultam meg. Szóval, mindig mindent ki kell mondani - AMI JÓ AZT IS! - és emellett
teljesen át kell adni magad a kapcsolatnak. Légy felszabadult, higgy a társadban és magadban!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése