2009. április 28., kedd

Napsütés, vidámság, meló

Sok napsütés mellé sok meló jár, nehogy már élvezni tudjuk előbbit. Na jó, ez az élet rendje, dolgozni is kell és mégis jobban esik így, ilyen időben dolgozni, mint vaksötétben, télen, amikor tudod, hogy -5 celsiusfok vár kint. Szóval jó az idő, jó a kedvem. Vettem egy új tenisz shirt-öt, V. szerint is jó, pedig ő aztán témyleg csak a szép cuccokat kedveli. A nadrág vásárlásnál ott is akar lenni :-) Meg az óravásárlásnál is. Erről majd külön postot írok. Bevezetőnek: fontos a jó megjelenés :-) Egyrészt én is jobban érzem magam, tetszenek az ízléses cuccok, másrészt pedig van amelyik ügyfél addig nem is vesz emberszámba, amíg nem egy Tissot, Vector, Tag Heuer vagy hasonló márka villan meg a bal csuklódon. Nekem mondjuk a jobbon, mert balkezes vagyok. Na, ez már másik történet. Addig is egy kis zene, ami kedves az én szívemnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése